proste odchudzanie
Odchudzanie

Co wspomaga odchudzanie? 3 proste porady

Ciężko jest znaleźć idealną dietę oraz idealne zasady, które pomogą zrzucić zbędne kilogramy gdy tylko przybędzie ich za dużo. Jednak można wypracować trzy zasady, które pozwolą
na stopniową utratę kilogramów.
Zasada pierwsza: jedz mniej a częściej

Wbrew pozorom spożywanie w ciągu dnia od 4 do 5 posiłków wpływa na organizm pozytywnie, nie tylko gdy myślimy o wadze, ale także dla ogólnego zdrowia i regulacji przewodu pokarmowego. Mniejsze posiłki sprawiają, że gdy siadamy do kolejnego nie je się więcej niż to konieczne, do tego pozwalają uniknąć napadów głodu i podjadania słodyczy lub niezdrowych produktów pomiędzy posiłkami. Ponieważ przez ich częstotliwość muszą być mniejsze, na drugie śniadanie oraz podwieczorek mogą to być lekkie rzeczy np. batonik musli i jogurt, albo koktajl owocowy, i kromka chrupkiego pieczywa. Kolejną zaletą jest możliwość większego zróżnicowania posiłków, a tym samym włączenia zdrowych produktów.

Zasada druga: ogranicz złe tłuszcze

Dieta, która polega na wyrzuceniu z diety wszystkich tłuszczy nie jest dobrym sposobem odchudzania. Nawet jeśli kilogramy znikają, organizm jest stopniowo wyniszczany i słaby przez braki możliwości przeprowadzania w prawidłowy sposób części procesów. Żeby odchudzanie nie stało się katorgą ani zagrożeniem najlepiej zacząć zwracać uwagę na źródło dobrych tłuszczy, które rozkładają się inaczej w organizmie, nie zalegając w postaci dodatkowych centymetrów w pasie. Dobre tłuszcze znajduje się w oliwie z oliwek, w samych oliwkach, w migdałach i orzechach, a także w rybach, które mają dodatkowo kwasy omega 3, które są niezbędne do regulowania poziomu cholesterolu we krwi.

Jeśli nie jest się wegetarianinem, który tłuszcze uzupełnia innymi produktami, nie warto odrzucać mięsa. Należy jedynie wybierać chude mięso i przygotowywać je gotowane albo
na parze zamiast smażone na głębokim tłuszczu.
Zasada trzecia: pij!

Każdy z nas wypija w ciągu dnia herbatę i kawę, często jednak ograniczamy się
do maksymalnie trzech filiżanek zapominając, że to nie tylko za mało dla organizmu, ale i nie jest to całkowicie właściwe nawodnienie. Należy wypijać równie dużo wody. Według badań, najlepiej aby było to 1,5l dziennie, wody mineralnej niegazowanej. Woda jest niezbędna naszemu ciału. Dzięki jej wsparciu zachodzą w organizmie wszystkie procesy, to ona wpływa na jędrność skóry, sprawność mózgu, jelita oraz ich prawidłowe funkcjonowanie. Im mniej pijemy tym więcej jest zaburzeń związanych z zanieczyszczeniami, które nie są filtrowane. Woda, a także herbaty ziołowe, zielona herbata, soki bez cukru, pozwalają oczyścić organizm. Dodatkowo szklanka wody lub filiżanka zielonej herbaty przed posiłkiem sprawi, że zjemy mniej, natomiast szklanka wody gdy czujemy głód między posiłkami sprawi, że kilogramy zaczną powoli spadać.

Przeczytaj więcej:

audioxen gdzie kupić I snoril apteka I calminax na szumy w uszach I artroser apteka

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *